Eesti Blogiauhinnad 2017 - kelle poolt hääletasin mina?

1. maist algas Eesti Blogiauhindade hääletus, kus teil kõigil on võimalik maikuu lõpuni enda lemmikutele hääled anda (link). Ma ei mäletagi enam (ja ei viitsi järele ka vaadata), kas eelmisel aastal ka avalikult välja kirjutasin, kellele enda hääled andsin. Otsustasin seda aga sellel aastal kindlasti teha. Esiteks, kuna peab tunnistama, et päris armas on lugeda kui mõni teine blogija on mind maininud ja just minule enda hääle andnud (kas siis elublogile ja/või fotoblogile). Tunnustust saada, et sinu tegemisi hinnatakse, on alati hea ning kindlasti suureks motivatsiooniks ka samas vaimus jätkata. Seega, äkki keegi loeb ka enda nime siit postitusest välja ja on oh-nii-rõõmus :D

Teiseks, ma pole juba ammu-ammu kirjutanud teistest blogijatest, kes mulle meeldivad, mida lugeda eelistan ja ehk leiab keegi ka minu lugejatest enda jaoks midagi uut ja huvitavat (kuigi ütlen ausalt, et pea kõik, keda loen, on nagunii mu blogrollis olemas).

Kolmandaks leian, et EBA on üks äärmiselt hea ja vajalik üritus. Mulle on ausalt juba kergelt koblaka ette visanud, et Eesti on blogindusega nii-nii maas muust maailmast. Et kõik mis meil praegult toimub, toimus välismaal aastaid tagasi. Ma üldse ei hakka rääkimagi sellest, et paljude arust on see üldse mingi "eputamine" ja ma ei tea mis tähelepanuvajaduse all kannatamine, kui blogi pead :D

Arvamusblogide kategoorias sai minu hääle Vegani päevaraamat (link). Seda ka eelmisel aastal, aga seekord hakkasin juba hetkeks kõhklema, kellele siiski enda hääl anda. Nimelt avastasin eelmisel aastal pärast Blogiauhindu Nullkulu blogi (link). Mõlemad pakuvad minu jaoks vägagi nauditavat lugemist, aga mis sai lõpuks otsustavaks? Ilmselt see, et VP ei ole ehk nii isiklik ja ongi minu jaoks rohkem arvamusblogi. Mitte, et ma Maryliisi blogi seetõttu kuidagi halvemaks peaks, aga see oli minu jaoks see miski. Oleks Nullkulu olnud elulistes blogides, oleks ta kindlasti minu hääle saanud :D

PS! Postituse alguse kirjutasin juba eile, kuid täna avastasin, et hääletada saab viis korda, seega saab Nullkulu minult ka ikkagi hääle!
PPS! Vanaema, hääletada saab küll 5 korda, aga hääleta mõne teise blogi poolt ka teistes kategooriates (peale selle ja mu fotoblogi), sest muidu tundub korraldajate jaoks asi kahtlane.

Uustulnukate hulgast ei osanud ma kedagi valida. Kuna ajaga on nagu ta on, siis ega ma ausalt öeldes ei olegi väga uusi blogisid kuskile otsima läinud. Mistõttu ei saagi ma väga uutest midagi teada. Küll aga loodan, et leian endale ühe vaba hetke, et mõned ikkagi läbi klõpsida ja ehk ka tulevikus lugema jääda.

Üks osa minust tahtis sellel aastal ka pere- ja beebiblogi kategoorias kandideerida ja kui nüüd järele mõelda, siis meeldib mulle see kategooria ka palju rohkem. See on nagu... konkreetsem. Põhirõhk on ju ikkagi minul ja minu perel ning meie tegemistel. Eks see ole see tagantjärele tarkus. Küll aga saavad minu hääled nii Jummel Juurikas (link) kui ka Lipsuke (link). Kui tahad teada, kuidas kasvab üks vegan perekond, siis see on dream come true. Lipsukese lugemist alustasin juba siis kui keegi tema päris nime veel ei teadnudki ja nii ma olengi teda ustavalt lugema jäänud.

Vot meesteblogisid ma ei ole veel lugema hakanud. Tean, et Henry blogi (link) on väga popp ja hoolimata sellest, et ma seda blogi ei loe... tean ma kuidagi ikka kõike seda, mis ta kirjutab :D Seega minult ta enda hääle saab ja ehk hakkan ma ühel hetkel ka tema blogi korralikult-korralikult lugema. Kohe tunnen, et see on üks sellistest blogidest, et kui lugema hakkan, siis ma ei saa aru miks ma varem ei lugenud (mistõttu ma ka ei hakka seda hetkel ette võtma, sest siis ma ei saa üldse tööd tehtud :D).

Loomeblogidest jälgin Miramii blogi (link) ja Korter 43 Instagrami (link). Okei, õige oleks öelda, et vaatan pigem pilte. Ja need pildid on täpselt sellised, millisena ma enda kodu mitte kunagi ilmselt ette ei oskaks kujutada :D Aga sellepärast mulle need meeldivadki, sest panevad mind sisekujundusse teise pilguga vaatama. Mina näen enda kodu pigem sellise... pillapalla-sitsisatsi-vanaemaliku stiiliga. A. seevastu ilmselt jumaldaks mõlema stiili ja tänu sellele ma peangi ka enda jaoks kompromissi leidma.

Nii nagu loomeblogides, tahan ka kultuuriblogides veel hiljemgi ringi piiluda ja justkui avastusretkele minna. Kui mingi hetk huvitasidki mind vaid pereteemalised blogid, siis tunnen, et nüüd on see suund muutumas. Keda lugesin, neid loen ikka edasi, aga uueks lugemiseks tahan ma hoopis midagi muud ja tundub, et kultuuriblogidest tuleb neid ka juurde. Kuna ma üks filmifänn olen, siis kuidas ma saan mitte hääletada Filmiarvustuse (link) poolt. Meeldib, et seal on filme igast žanrist ning mõnus ja ladus lugeda filmide kohta. Samuti annan enda hääle Mutukamoosile (link). Kas leidub üldse ühtegi ema kes veel ei ole selle blogiga kursis? Seal on nii palju häid ideid, mida huvitavat lapsega koos teha.

No tere-tere elulised blogid. Kategooria, kus lõppu vist ei tulegi. Mistõttu tunnen üha enam, et paigutasin end seal valesse punti. Sest kui võrdlen enda "elulist" sisu mõne teise blogiga, siis ausalt öeldes tahaks mõne teise ka kuskile konkreetsemasse kohta tõsta. See selleks. Küll aga lähevad minu kindlad hääled sellel aastal In love in Ljubljana (link) ja Story Telling (link) blogidele. ILIL blogi olen jälginud juba tüüüüük aega. Täpselt nagu Lipsukesegagi, et kui kunagi sai algust tehtud, ega miski mind sealt enam ära ei peletanud. Ühes sellega alustas Jaanika ka ühe mõnusa fotogrupiga, mis on vägagi minu tassike teed kus enda mõtteid ja pilte jagada (mida ma ei tee muidugi piisavalt tihti :D). Püüan välja mõelda, mida ST kohta kirja panna, aga ma ei oska ennast paremini väljendada, kui et mulle meeldib blogi vahelduv sisu. On nii ehtekunstist, fotodest, modellindusest, vabast ajast... ei jää nagu ühe koha peale seisma, mida ma tihti aga enda blogiga just tunnen (enam tegelt mitte, aga varem).

Ilu- ja moeblogid Eestimaal on mu jaoks paraku veidi kauge teema :D Kuigi ma alles kirjutasin, et olen sellesse maailma sisse sulandumas, aga paraku väljamaa blogidesse ja juutuuberitesse. Tegelikult peaks / võiks minu arust need kategooriad eraldi olla, sest isiklikult tunnen huvi ainult ilublogide vastu (kui siin nüüd tulevikust rääkida). Seega iroonilisel kombel nimekirja vaadates jäi mulle silma Self Made blogi (link), keda ma tõesti loen :D Ja just nimelt loen (no eks ikka vaatan pilte ka). See tema eriliseks teeb, et ei ole lihtsalt paar sõna juttu, et mis kandsin.

No kui ma üldse kellegi poolt peaks toidublogide kategoorias hääletama, siis ikka Sandra ja tema Taimetoit blogi (link) poolt. Ma ei jälgi üldse retsepte, kõige vähem meeldib mulle netist otsida väljamaakeelseid retsepte (ja siis peab koguseid ümber arvestama... väk), aga vot Sandra omasid jälgin küll. Tema retseptid olid need, mis mulle kinnitasid, et niiiiiiiiiiiiiiii lihtne on olla ainult taimsel toidul ja süüa edasi samaaa maitsvaid asju!

Hea, et 5 korda saab hääletada, sest tervise- ja trenniblogides ma ei oleks osanud valikut teha. Okei ilmselt ma oleks tahtnud minna lihtsat teed ja valida lihtsalt Palja Porgandi (link), agaaa õnneks saan anda enda hääle lisaks veel Võidan kaotades blogile (link), Lauriitale (link) ja FitLoorale (link). Ma olen PP totaalne fangurl. Ei saa midagi teha. Olen. Kõik. Ta on minu jaoks tohutult inspireeriv ja väga ettevõtlik. Ning ennekõike meeldib mulle tema suhtumine. Helena ei ole aga mitte kuidagi vähem inspireeriv. Hellll, ma ju loengi kõiki neid blogisid, sest nad inspireerivad mind! Isegi kui ma parajasti trenni ei tee, siis trennist lugemine aitab vahel ka. Ausalt :D

Ma korraks sattusin segadusse, et miks spordiblogid teistest eraldi on, aga kui vaatasin, et Margiti blogi Nourish, Train & Flourish'it (link) pole eelmises kategoorias, sain aru. On ikka tiba teine teema kas teed trenni, oled aktiivse eluga, või reaalselt võtadki igal kuul osa erinevatest spordiüritustest, paned kirja enda saavutused, eesmärgid ja muud numbrid. Tohutuuuult vägev naine, nii ettevõtlik ja oh kui inspireeriv! Margit, miks su fotoblogi nimekirjas pole?!?!?

Reisiblogid pole kahjuks minu teema hetkel. Kas suurest kadedusest, et ma ise mitte kuskile ei saa hetkel reisida... aga pole silma jäänud ükski sihtpunkt, millest tahaks. Kui praegult keegi teataks, et kirjutab enda elust Luksemburgis - jep, seda loeks!

Fotoblogide kategoorias olen ka mina enda fotoblogiga esindatud ja see on ka kategooria, mille kavatsen tulevikus läbi klõpsutada ja lähemalt uurida. Hetkel aga tean juba kohe kirjutada, et väga meeldivad Fotoraat (link) ja Helen Marz (link).

Noorukiteblogid ei ole enam ilmselt niiväga minu teema. Või ma olen lihtsalt eelarvamusega ja leian, et pole enam minu teema. Samas hoian silma peal Gerli blogipesal (link)... seega võite veel noorukeid enda blogidega soovitada.

Eesti videoblogidega on sama teema nagu Eesti ilublogijatega... et ma väga ei jälgi kedagi. Välja arvatud Liisat (link), kuigi minu jaoks jääb ta pigem vist alati blogijaks, sest nii ma ta avastasin :D

Jeesus halasta kus nüüd tuli nimekiri. Ja pesu pole ikka veel kuivama saanud panna. Igatahes selline see minu nimekiri sellel aastal on. Kuna aga terve kuu on aega, siis ehk leian miskit uut ja huvitavat veel juurde. Ise kahjuks sellel aastal üritusest osa võtta ei saa... kuna ma lihtsalt ei suuda vist nii palju Tallinna vahet sõita (koos lapsega). Ausõna see aprillikuus kolm korda pealinnas käimist jättis oma jälje. Kui just keegi nüüd ei teata, et sõidab Tartust selle ürituse tarbeks edasi-tagasi autoga ja tahaks mind peale võtta :D

EBA 2016, kui ma mingis Insta hässhtagi jagamises üheks võitjaks osutusin.
Ugh... tahaks jälle blond olla.

14 comments:

  1. Kuigi suudad kõik juuksetoonid välja kanda, siis just blond on minu lemmik :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haha, hea, et kogu selle teema peale räägime hoopis juuksevärvist eksole :D :D Kuigi jah, ma hetkel olen kahevahel kas teha punasemaks või tagasi blondiks.

      Kustuta
  2. Vastused
    1. Tänks, et kommisid, avastasin su blogi nüüd :D

      Kustuta
  3. Aitäh Sulle, Aili, hääle eest! :) Minu poolt läks ka su fotoblogile üks hääleke ;)

    VastaKustuta
  4. Anonüümne03.05.17 19:45

    aga kultuuriblogid või ma ei märganud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Issand hea, et ütlesid. Mul oli see EBA leht lahti ja järjest vaatasin, aga sellest panin kuidagi mööda. Lisan kohe postitusse. Stay tuned :D

      Kustuta
  5. See, mida sa trenni- ja terviseblogide ning spordiblogide eraldamise kohta ütlesid, on täiesti spot on. Aitäh! Lõpuks keegi, kes mõistab. :D
    Fotoblogi... Ma ei tundnud, et oleks veel õige aeg seda kuskile üles seada. Pean sellesse rohkem panustama hakkama. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ma ei loeks trenni- ega spordiblogisid, ega ma siis ilmselt ei mõistaks ka väga vahet. Kurb, aga vist tõsi.
      Ma peaks ka tegelt fotoblogisse rohkem panustama, oleks pidanud ehk hoopis Fotaili Instaga kandideerima :D

      Kustuta
  6. Nii armas! Sina said minu hääli ka mõlemas kategoorias. :)

    VastaKustuta
  7. Aili, aitäh! Nii armas kompliment! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sul on tõesti tore blogi :)

      Kustuta

 

Kuu loetuimad postitused