Trenn, blogiauhinnad ja Jeffree Star

Kas kõneleb minu must südametunnistus ja süümepiinad või ongi igal pool postitused ja artiklid trenni tegemisest, kaalu langetamisest ning "suveks vormi"? Või siis ongi asi lihtsalt selles, et suveni on jäänud veel vaid loetud kuud ja kõigil on nüüd järsku avastamisaeg, et talveperioodil lasti asi natuke käest ära?!

Mul tuleb kerge masekas isegi peale. Tean, et trenn on tervisliku elu üks osa, aga ometi ma ei tegele sellega. Vähemalt mitte nii nagu veel aasta eest kui BBG kava oli minu elu lahutamatu osa. Sõbranna muidugi ütles midagi taolist, et no sul pole vaja ka... mäletan, kuidas ülikooli ajal ühele päris peenikesele sõbrannale ütlesin (kui ta kurtis, et pole üldse enam trenniks aega), et pfff savi sest trennist, sul pole ju vaja :D Ja alles nüüd mõistsin nende sõnade tähendust.

Kuigi ka välimuse osas vaidleksin vastu, et mulle ei ole trenni vaja. Mulle meeldivad lihased, mulle meeldib treenitud keha välimus. Ma tahan tunda, et olen tugev ja ma ei taha hingeldada kui natuke jooksen (õnnnneks hoiab Olliga tegutsemine seda viimast siiski ära). Hetkel olen lihtsalt... jeesus, imelik öelda, aga hetkel olen lihtsalt peenike. Mu 8-pack on pigem lõdvem 4-pack, kui sedagi. Pingutades! Ja tundub, et pean nendest trennipostitustest inspiratsiooni võtma ja samuti midagi tegema hakkama. Ei, mitte selle pärast, et "suvi tuleb"... aga tavleperioodil ei räägitud nii palju trenni tegemisest kui nüüd ja see jutt paraku hakkab mind mõjutama. Õnneks heas mõttes.

Lobisedes niisama edasi, pean kurbusega teatama, et EBA 2017 (link) üritusel mind sellel aastal ei ole. Osalen küll, isegi kahes kategoorias (elustiili- ja fotoblogi), aga paraku pole mul võimalik juuni keskel Tallinnasse tulla. See ei oleks lihtsalt üldseee praktiline mu jaoks. Hmm... ainult siis oleks võimalik kui keegi Tartu kandist autoga edasi-tagasi sõidaks, aga ise ma bussi / rongiga seda teekonda ette ei hakka võtma. Tulen nagunii juuni lõpus Tallinnasse, sest mul on ema sünnipäev, Laulupidu JAAA mu õde tuleb Saksamaalt vahetusaastalt tagasi.

Rääkimata siis sellest, et suure tõenäosusega peaks ma sinna üksi minema, sest eelmisel aastal suutsin vaevu vist enda õe kaasa kutsuda ja noh, seekord pole ta veel sellel ajal Eestiski. Jajah, seal teisigi blogijaid ja inimesi, et suhelgu ma nendega... aga ma pole selline :D Üks asi on see, kui minu juurde tullakse pildistama, aga kuskil suures massis püüa leida "oma inimesi"... I am not ready for that.

Lõpetuseks kirjutan ühest netilehest, mille täiesti juhuslikult eile avastasin. Tegelikult popsas selle reklaam mulle FBs vastu. Ei, see ei ole mingi sponsoreeritud postitus (I wish). Nimelt olen ma juba ammmmmuuuuu Jeffree Star'i fänn. Ja ma ei liialda kui ütlen, et käin paar korda kuus tema koduleheküljel meigitooteid nillimas ja mõtlen, et oleks mul ainult selline pangakaart, millega saaks väljamaa poest kaupa tellida... ma ostaks poe tühjaks. ÕNNEKS mul pole. Ja siis avastasin, et Make My Day Shop (link) on Jeffree toodete ametlik edasimüüja Eestis. Hallleluuuuujaaa! Ca 1-2 nädala pärast peaks nendele kohale jõudma ka Androgyny lauvärvipalett ning siis lendab see otsemaid minu poekorvi (cherry on top on lihtsalt see, et kõik ta tooted on cruelty-free JA vegan)!

(link)
PS! Kui oled huvitatud Lightroom fototöötlusvideotest, siis sai just uus valmis, mille leiad minu fotoblogist Fotail.ee (link).


8 comments:

  1. Anonüümne23.03.17 12:56

    Trennide ja toitumise osas pigem viimabw variant. Ma tootan raamatutega ja jaanuarist hakkasime mega koguseid toitumise, trenni ja kokaraamatuid valja saatma. Ilma naljata. Ehk et suvi tuleb kohe ja suveks saledaks noh..

    Vat kui vahva. Ma ei teadnud, et Jeffree asju eestis muuakse. Ma tahaks skin frosti proovida. See on ju humangus! Aaaga tema lauvarvi valik pole vaga minu maitse.

    K.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Varsti tulevad need artiklid, mis lubavad kahe nädalaga suvevormi saada. Eks ikka kaks nädalat enne juunikuud :D Ja siis ma imestan, et jessssand on veel selliseid naiivitare või :D

      Ma sellepärast mõtlesingi leidu jagada, sest ma ka varem ei teadnud, et Eestis edasimüüja. Skin Frost on jah päris kobakas, samas laiuselt on see lihtsalt nii suur, kuna ta on päris peenike (appii, on see loogiline v :D see konteiner pole väga sügav). Kuid jah 15 grammi on päris lahke kogus.

      Ilmselt värvide poolest olen ma ka tagasihoidlikum. Ootasin huviga tema teise paletti välja tulekut. Ega seegi pole 100% minu värvid, aga pigem sp, et ma pole lihtsalt neid varem kasutanud. Aga kindlasti on teine palett minulikum ja selle ka osta kavatsen (ei jaksa 3. oodata nii kaua :D).

      Kustuta
  2. Anonüümne23.03.17 13:31

    Jeffree tooteid mina ei soovitaks osta, sest hind ja kvaliteet pole sugugi tasakaalus. Näiteks see Skin Frost - ausõna, kui Sa ei taha kloun välja näha oma jämeda värvilise särava triibuga näos, siis mina seda ei ostaks. See highlighter on nii pudine ja meeeeletu pigmendiga, nendega võiks pigem mingit säravat silmameiki teha, sest highlighteri eesmärki see täidab ilmselt vaid drag-queenide jaoks. Samuti see lauvärvide palett - issand kui kriidine ja vähe pigmenti selles on, absoluutselt ei ole võimalik ilusat tulemust saavutada (ok vb siis on kui on maailma parimad pintslid ja kogemust megalt) aga käsi südamel, mina sellega miskit tehtud ei saa, sest kvaliteet on lihtsalt nii kehv.
    Rääkimata sellest, et tegemist on ärilises mõttes ülimalt ülbe tegelasega, kes on väitnud täiesti absurdseid asju (nt et tema on esimene liquid matte lipstick looja ja idee väljamõtleja, kuigi sellise asjaga tuldi turule ammu enne teda) ning ka tema suhtlus klientidega (kes pole tootega rahul) jätab väga-väga soovida.
    Mina oma raha selle tegelase toodete alla enam magama ei paneks ja loodan, et Sa selle raha eest Jeffree tooteid ei osta :) ausõna, pole seda väärt! Just trying to save you some money, thats all!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina olen erinevatest allikatest pigem just aru saanud, et kvaliteet on väga korralik. Skin Frostiga olen vägagi kursis, et need on meeletu pigmendiga. Mistõttu need ka ei ole mulle, sest mina nii tugevat ei taha.
      Aga eks arvamusi ole ikka hea kuulda... mina suure tõenäosusega selle viimase paletti siiski ostan, kuigi jah, eks ma nüüd vist guugeldan natuke veel arvamusi selle kohta.

      Kustuta
  3. Anonüümne23.03.17 13:37

    Mina soovitaks sul BBG ära unustada ja vaadata mingi muu trenni poole. Jõusaal ja jooksmine/kõndimine/rattasõit näiteks. 2-3 jõutrenni ja 1-2 kardiotrenni (sh HIIT) peaks sulle olema piisav, et lihaseid tugevdada. Olen ise teinud BBG1 ja BBG2 läbi ja see muutub ikka megatüütuks. Liiga vähe varieeruvust!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ära ma kindlasti ei unusta seda :D Olen seda hakanud nii tegema, et kui mõni harjutus ei meeldi, siis asendan selle mingi teisega ja ei ole kavas endas nii kinni. Jõusaal on minu jaoks välistatud, sest mul ei ole seal aega käia, mistõttu on BBG minu silmis ka parim viis treenimiseks.

      Kustuta
  4. Anonüümne26.03.17 17:15

    Ma ka avastasin eile, et Jeffree asjad lõpuks Eestis olemas! :) Kindlasti on plaanis, midagi tema toodetest tellida, sest tunduvad kõik nii head asjad olevat ja iseenesest olen ma juba ta nii suur fänn, et mitte ei saa tellimata jätta! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina olen ka tema toodete kvaliteedist väga palju positiivset kuulnud. Ja ilmselt ma ei tahaks ta asju vist nii palju, kui ta mulle enda isiksusena ei meeldiks (siinkohal ütlen, et ma ei vaata palju neid draama videosid erinevate juutuuberite kohta, seega baseerubki minu arvamus inimesest... vaadates selle konkreetse inimese videosid). Ja noh, vegan tooted on lihtsalt boonuseks.

      Kustuta

 

Kuu loetuimad postitused